Na temelju članka 24. stavak 1. Zakona o sustavu civilne zaštite („Narodne novine“ broj 82/15), članka 6. Pravilnika o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika, zamjenika načelnika i članova stožera civilne zaštite („Narodne novine“ broj 37/16) i članka 47. Statuta Grada Trilja („Službeni glasnik grada Trilja“ br. 03/09 i 01/13), Gradonačelnik Grada Trilja dana 17. srpnja 2017. godine, donosi Odluku o osnivanju i imenovanju načelnika, zamjenika načelnika i članova Stožera civilne zaštite Grada Trilja.
Stožer civilne zaštite Grada Trilja je stručno, operativno i koordinativno tijelo za provođenje mjera aktivnosti civilne zaštite u velikim nesrećama i katastrofama.
U Stožer civilne zaštite Grada Trilja imenuju se:
- Ivan Bugarin, načelnik stožera
- Marko Župa, zamjenik načelnika stožera
- Marko Bilobrk, rukovodeća osoba policijske postaje, član
- Željko Šeravić, predst. područ. ureda središnjeg tijela drž upr. za posl. civ. zaštite, član
- Mladen Klarić, zapovjednik DVD-a Trilj, član
- Ante Zorica, predstavnik crvenog križa, član
- Ante Prolić, dr med., član
- Darko Gavrić, voditelj Ispostave Sinj HGSS, član
Stožer civilne zaštite Grada Trilja obavlja poslove koji se odnose na prikupljanje i obradu informacija ranog upozoravanja o mogućnosti nastanka velike nesreće i katastrofe, razvija plan djelovanja i upravljanja sustavom civilne zaštite, upravlja reagiranjem sustava civilne zaštite, obavlja poslove informiranja javnosti i predlaže donošenje odluke o prestanku provođenja mjera i aktivnosti u sustavu civilne zaštite.
Način rada i odlučivanja Stožera uredit će se Poslovnikom o radu.
Preuzimanje priloga: